Oldalak

2012. augusztus 8., szerda

Egy kis ez, egy kis az....

Sok újdonság nem történt az albérlet táján, gyűjtögetjük a bútorokat és alakítgatjuk őket...:)
Ezért az étkező most műhely:)
és igen, a csillárt már felraktuk....:D
 
Elsőként a csepegtető készült el, ez volt a próbadarab. A piros műanyagot cseréltük le egy teljesen alap, Ikeás fa csepegtetőre, amit a bolhapiacon vettünk 2 euróért. A natúr fa is jó lett volna, de most megpróbálkozunk ezzel a fehérre festett változattal. Hát egy lépéssel biztosan közelebb kerültünk a megálmodott, skandináv-vintage konyhához, még ha ez csak egy tyúklépés is:)
ilyen volt, amit "megörököltem"

lecseréltük:)


Még egy apróságot elkészítettem a napokban: ezt a kis fali gyertyataratót még otthon turiztam, néha vannak ilyen kis holmik is a bálában. Az eredeti hímzés is kedves, de én valami mást képzeltem, így a fém fehérre lesz festve, és a hímzést erre cserélem:

Az előszobába kerül majd akasztónak a kulcsok számára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése