Oldalak

2012. augusztus 12., vasárnap

Apróságok

A tegnapi vásározás nem a terveim szerint alakult.
Persze nagyon vártam már, és tudva, hogy remek idő lesz, nem kis várakozással néztem elébe. Mondhatni ez a hét fénypontja, így gondolhatjátok mennyire nem örültem annak a fejleménynek, hogy Férj az autóvásárlást is erre a napra időzítette....:S
Persze tudom én, hogy az autó fontos, az autó kell, de hogy az autót pont a vásár napján kell megvenni, az mégiscsak szörnyű!!!
Ha most lennének férfi olvasóim, biztosan nem tudnának azonosulni a poblémámmal, de nekem tényleg rettenetes áldozat volt ez az egész! :P
Ugyanis kora reggel (8-kor:P) bicajra pattantam, és elkerekeztem a vásárba. Még javában pakoltak ki az árusok, akik tényleg szép számban megjelentek. El is indultam, szépen tempósan haladva, de ezért megnézve mindent. Mikor (szerintem) a felénél jártam, jött otthonról a telefon, hogy megérkezett a barátunk, aki elvisz bennünket egy másik városban lévő autókereskedőhöz, akivel le van fixálva  a látogatás. Szóval haladjak....
Ok, gondoltam gyorsan végigfutok a maradék árusok előtt, aztán irány haza! Viszont amikor a végére értem, akkor tárult fel csak előttem a vásár másik fele, amit addig a híd lába eltakarat előlem!!!!! Jesszus, rég volt már ekkora vásár, és én pont most nem érek rá végigböngészni!!!!!

De nem bírtam kihagyni, és erőltetett menetben végigpásztáztam a sorokat, bár leginkább csak a szívemet fájdítottam. Megmutatom a nagy kapkodásban miket szereztem azért mégis;)
Abba pedig bele sem merek gondolni, hogy miket hagytam ott.....

Néhány kicsi apróság, ami belefért a válltáskámba:)

Egy régi, faragott díszrátét, ami egy öreg bútor éke lehetett valamikor... Engem a Mcintosh-féle rózsákra emlékeztet, és gyönyörűen mutat majd a konzolasztal előlapján!

 Ametiszt darabka. Az álom-listámon előkelő helyen szerepel egy félbevágott ametiszt geóda, de addig is beérem ezzel a helyes kis kővel:))


Antik pamutcsipkék, végre találtam!!! Csak egyetlen néninél volt ilyesmi, pedig többen is árultak antik textileket. De kifejezetten olyat kerestem, ami nem horgolás, és végre-végre igazán szépekre bukkantam! 



Metszett kristályfüggők régi csillárokról. Az egyik árusnál ömlesztve voltak egy faládában, és csak néhányat csipegettem ki belőle. Remélem máskor is kint lesz még ez a kereskedő, mert irgalmatlanul sok kincse volt koszos ládákba és vödrökbe hajigálva össze-vissza, nekem pedig nem volt időm átnézni.... :( De még így is egy tucat értékes limlomon akadt meg a szemem, csak nem maradhattam turkálni:(((

Tényleg nem sok, de nekem kincsek:))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése