Oldalak

2012. július 18., szerda

Apróságok


Hangulati elemek, semmi extra, de valahogy sokkal barátságosabb lesz tőlük a lakás. Kis személyes holmik, történetekkel. Ránézek, és tudom mikor, hol vadásztuk, menyit alkudtunk belőle:)
Mindegyik egy kis diadal, hogy sikerült valami szépet, aranyosat nagyon olcsón megszerezni.
Aki szokott piacozni, tudja milyen érzés ez.....

Ezüstözött gyertyatartók, és egy igazi meglepetés: az ezüstözött, üvegbúrás kínáló. Persze búra nélkül vettem, de így is annyira örültem neki:))) Ruhák között volt megbújva, először el sem akartam hinni, hogy ekkora szerencsém van. Aztán lélekben felkészültem az alkudozásra, de mikor meghallottam a 3 eurós árat, kérdés nélkül fizettem gyorsan:DDD És még kaptam mellé egy csilingelő fém szívecskét is (agyagmadarak előtt), ajándékba! A sörnyitó madárka is azonnali szerelem volt, a hasával pedig csavaros kupakot lehet bontani;)
Hálós kosárkát láttam már az üzletekben is, de az akciósan 8 eurót sajnáltam érte. Itt viszont megkaptam 1-ért, naná, hogy hazahoztam!!!


Éééééés: még egy álomlistát tétel kipipálva!!! A naptükör!!!! Sosem gondoltam, hogy találok itt ilyet, főleg nem használtan, és olyat, aminek tényleg szépek a sugarai...! Valódi régi, kicsit szúette darab, a tükrön is van pici foncsorhiba, de ettől csak patinásabb és szerethetőbb számomra;)
A 2 viharlámpás is új szerzemény, fehér míves fájukkal pont illeni fognak ide! Szerintem a tetejükről hiányzik a fogantyújuk, de a tulaj állítása szerint már így vette a boltban... Sebaj, Férj hajlítani fog két fület nekik, és beakasztjuk a már meglévő helyükre!


Szóval gyűlnek-gyűlnek a kincsek;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése