Oldalak

2012. július 18., szerda

Ágyak


Az albérlet legelső megoldandó feladata az ágyak beszerzése volt, mert a 3. gumimatracon töltött éjszaka után már egészen biztos voltam benne, hogy csak lélekben vagyok még mindig tinédzser...:P Úgyhogy az internet beszerzése után első dolgom volt azon oldal átböngészése, ahol a feleslegessé vált holmijaikat csereberélhetik az itteniek. Ez azt jelenti, hogy vagy ingyen, vagy jelképes összegért elhozható az, ami egyébként a kukába menne.
Találtam is egy galériaágyat  a gyerekszobába, és egy nagy franciaágyat nekünk. Még egy ingyen szőnyeg és egy ágyazható kanapé is a listámon van, de azokat még nem hoztuk el, szóval róluk később!

Mindkét ágy 15 euróba került, masszív fa természetesen az összes. Ezt szeretem a németekben, hogy van elég és olcsó fájuk, és nem is félnek használni! ;) Otthon már hülyét kapok attól, hogy minden csak bútorlapból van, fóliázva, dekorral....brrrr!
Szóval ezek szép fenyő bútorok, tökéletesen alkalmasak a fehérre festésre. Ugyanis ez a sors vár rájuk, nem menekülnek!!!!
Eldöntöttem, hogy ami csak lehet fehér lesz, hiszen a tetőtér a ferde falsíkok és a kutyaház ablakok miatt eleve sötétebb egy normál lakásnál. Színt és életet majd pici tapétával és a kiegészítőkkel csempészek bele, de az alap legyen világos és könnyed!

Szóval most sebtiben összeszereltük az ágyakat, amiket Férj majd szépen lefest, amíg mi otthon nyaralunk majd 3 hétig. De most végre normális ágyban alhatunk, még ha nem is fehér!!!!

Ui.: Höhö, azt nem is említettem, hogy a nagy ágy tényleg, igazán nagyon nagy: 2x2 méteres!!! Még sosem aludtunk ekkora ágyban, de Férj ragaszkodott hozzá, hogy ne 140x200-as legyen, és hát ez volt a másik lehetőség... Nem kicsi a hálószoba, de ezzel kb. tele is lett:)))))

ebbe még matracot kell vennünk...







összeszerelés előtt
összeszerelve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése