Oldalak

2012. december 7., péntek

Madarak a falon 2. rész

És a hálószoba:

A hálóban először eltüntettem a narancssárga színt a falról (amit amúgy kiegészítőkben szándékomban áll visszahozni!), majd egy szakaszt eau de nil árnyalatra fújtam. Ez pontosan passzol a tapétához (Laura Ashley Oriental Garden Eau De Nil), amit gyorsan fel is tettünk, és a szoba már így üresen is teljesen átváltozott: finom, klasszikus és hangulatos lett.

Ezután jött a takarítás (nem kívánom senkinek), és a visszabútorozás. Férj feltette a lomizott polcokat is az én oldalamra, így végre kuckósabb az ágy környéke. Én pedig megcsináltam a kalitka-lámpát az ő oldalára. Sok tennivaló van még, és a bútorok száma sem teljes, úgyhogy továbbra is járom a lomtalanításokat:)))
ilyen volt
narancsos falak


tapétára várva
Réka fest:P
ledúrtam!!!
Férj glettelte
eau de nil árnyalat megy a falra
fent van!
az én sarkom:)
A következőkben mutatom milyen lett a berendezés!

3 megjegyzés:

  1. Annyira szép a tapéta a hálóban, hogy csak ámulok és bámulok! Ha az albérletbe ilyen szép kerül, kíváncsi vagyok mi lesz a házban! Üdv:Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi! Már a ház hálójába is megvan a tapéta, kb. 6 éve:)))

      Törlés
  2. Hűha, ez nem semmi! Kívánom, hogy mihamarabb felkerüljön a falatokra!
    Aztán mutasd ám meg!:-)

    VálaszTörlés