Oldalak

2012. december 7., péntek

Kalitka-lámpa

Ezt a kis ötletet igazán gyorsan meg tudtam valósítani, bár a kalitkák már lassan 6 éve várták, hogy történjen velük valami....
A történet itt Trierben kezdődött, mikor az első kitelepülésünk idején lomiztunk a kukák mellől egy kalitkát. Aztán szüleim is kikukáztak egyet, mikor vendégségben jártak nálunk:))) Két, majdnem egyforma fa kalitka, szinte csoda!

Most a nagyobbat szépen mosószeres vízzel és kefével alaposan megtisztítottam, aztán sűrű, fehér festékkel lefújtam. Gyorsan száradt, és már mehetett is rá az égősor, amiből direkt fehéret vettem, ez volt az egyetlen beruházásom ebbe a projektbe:)

Az égősort jó néhány helyen odakötöztem a kalitkához, majd felfüggesztettük a madárkás-lepkés tapéta elé.
Most stílusosan ez helyettesíti a kis olvasólámpát, remek hangulatot csinálva;)



kukázott pagodás kalitka, kosztól letisztítva

gyors lefújás után

égők belepróbálva

fehér égősor

cérnával rögzítve

madarak között:)
ilyen lett

4 megjegyzés:

  1. Édes istenem, de gyönyörű!

    Réka, nagyon szépen köszönöm, hogy megosztod velünk az átalakítás minden lépését! Rengeteg ötletet merítek a (még meg sem lévő) új fészkemhez, és Pasinak is beindult a fantáziája a képek láttán. Nincs is jobb, mint mikor együtt tervezgetünk.
    Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Norewa, köszi szépen! Örülök, ha ihletet kaptok, ez lenne a cél! Csak belefogni nehéz, aztán már megy magától;)

      Törlés
  2. nem én vagyok, de állatjó

    VálaszTörlés