Oldalak

2012. december 7., péntek

Ihletek a hálóhoz


 Gyűjtögetek képeket, ezt tudjátok. Most azt is megmutatom, mihez kezdek velük...

Sokat segít, ha tudjuk mit is akarunk majd látni az adott szobában. Ebben sokat segítenek a képek. Nyilván nem tudok hozzájutni a képeken látott tárgyakhoz, de nem is ez a lényeg! A hangulatot, a színeket kell megtalálnom, azokat az apró megoldásokat, amitől nekem tetszik egy enteriőr.

Az első kiutazásunk alatt, még tavasszal találtam egy szárnyastükröt a lomtalanításon. Akkor még albérletünk sem volt, de "jó lesz még valamire" felkiáltással begyűjtöttem. Azóta várja, hogy megtaláljam a hozzá tartozó asztalt/szekrénykét.
fésülködő asztal, tükörrel
tükör szekrénnyel

A hálónál, miután kiválasztottuk a tapétát, adott lett a türkizes árnyalat. De én nem érem be egy színnel, ráadásul nekem kell valami "meleg" is, így találtam rá a türkiz-narancs párosra!

színek, anyagok

színek, képek, fejtámla
ezt túl hűvösnek és lányosnak találtam:)

színek, anyagok
színek, tapétabetétes szekrény
Az enteriőrfotók sokat segíthetnek a tökéletes elrendezés megtalálásában is, csak figyelni kell a részletekre!
hogyan áll össze az ágy környéke


És előfordul néha olyan is, hogy utólag találom meg a neten azt a megoldást, amit én is megcsináltam... Így volt ez ennek a szekrénykének az esetében is:) (az enyémet majd a szobában láthatjátok)
A lámpás képet pedig azután leltem, hogy a turiban hozzájutottam egy ugyan ilyenhez kékben!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése