Oldalak

2013. március 8., péntek

Konyháról még...

Anyum szólt, hogy mutassak neki képeket a konyháról, mert nem is tudja hogyan áll most. És tényleg, sok változás történt a polcok felszerelése óta, amit még nem is mutattam.
Pl. munkapult került a mosógép tetejére, és hűtőt cseréltünk, aminek következtében a szemetes bekerülhetett a pult alá egy új szekrényelembe.
Tulajdonképp ezzel el is értük a konyha ezen falának végleges állapotát, nagy változások itt már nem lesznek, maximum a dekorban.

Új még a kis reggeliző "sarok", ide is mindent használtan vettünk. Ovi előtt itt nyomják be a reggelit a gyerekek, míg én összekészítem a tízórait. De én is szeretek itt teázni, bámulva a szomszéd kertészetet, a vadászkastélyt, a hegyi autóút forgalmát:)
Változások viszont várhatóak még az ablak alatti falnál, és a Smeg melletti felső szekrényt is cserélni szeretném. Mert van mire, csak befér-e?  Remélem igen!

A fotók megtekintése előtt elmondom, hogy nagyon kevés fénnyel tudtam dolgozni, így a képek sem tökéletesek. Az ebéd a tűzhelyen van igen, és a csepegtetőn is ott a cucc, amit azért elmostam:) Viszont a munkapultról lepakoltam:PPP
Azért tervezem majd szépen stylingolt képek készítését is, de ezt akkorra tartogatom, ha már minden készen lesz. Addig pedig maradnak az életképek:)


Emlékeztetőül a kiinduló állapot:


Ez a fal kész!
mission completed :)
Teszteljük a fa munkalapot, ha beválik, otthonra is ilyet szerelünk.
A mosógép és a tűzhely közötti szekrény rejti a szelektív kukát. Lábbal nyitható az alsó pedál segítségével.
Hosszas vajúdás után a narancssárga szín mellett döntöttünk, már ami a Le Creuset-et illeti;)
az ajtóból fényképezve
reggeliző hely
a csodás Smegünk;) és a cserélendő szekrény

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szuper lett a konyha! Smeg és Kitchen aid...bármilyen stílusú konyha örök darabjai.
    A Smeg hütő egyébként mennyire zajos? Jól kihasználható?

    A végén annyira jó lesz ez a lakás, hogy 2x annyit fog érni, mint amikor kivettétek :)

    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsuzsi! :)
      A Smegnek annyi hangja van, hogy időnként, mint egy kismacska, magas hangon "nyávog" néhányat. Férj szerint ilyenkor fagymentesít. Amúgy halkan zúg, de nem szoktam észrevenni.
      Hogy kihasználható-e? Nekünk elég lenne egy kisebb hűtőrész is, de a fagyasztó miatt kellett ide ekkora. Amúgy pont olyan, mint bármely más hűtő, csak szebb! ;D

      Törlés
  2. Szia Réka!
    A fa munkalap nagyon szuper, csak arra kell vigyázni, hogy ne álljon rajta víz, és rendszeres időközönként méhviasszal kenjétek le! Nekünk is ilyen van az otthoni házunkban (cseresznye), és én nagyon szeretem... sajna az utóbbi években korlátozottan élvezhetem :)
    Szép napot!
    Anna (Annaságok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anna, most jól bekentük, milyen időközönként kell átkenni? Remélem tényleg beválik, mert nekem nagyon tetszik!

      Törlés
  3. Drága Réka, álomszép ez a konyha! Kár, hogy az enyém pici, különben átemelnék ezt-azt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszi szépen! Biztosan lesz majd nagyobb konyhád is, az ötleteket pedig érdemes gyűjtögetni addig is! ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, Réka!!! Tényleg. A végén még kint maradtok... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Domi! Nem hiszem, hogy maradnánk, nagyon költöznénk már az otthoni új házba:) Most gyűjtögetünk, és leteszteljük az elképzeléseinket (mint a munkapult is), aztán átmentünk mindent otthonra:))))

      Törlés