Oldalak

2013. január 6., vasárnap

Mesesarok

A gyerekszobáról nem mutattam még képeket.
Pedig az első volt a sorban, amibe bútorokat vettünk, mert ugyan mi még elalszunk hetekig a gumimatracon, meg öltözünk a kofferből, de a gyerekek körül azért legyen valami állandóság és otthonosság, ha már állandóan hurcolásszuk őket Európán keresztül...

Így kaptak gyorsan egy rajzolós asztalt székekkel, és egy ágykomplexumot, csúszdával, híddal, beépített szekrényekkel. Használtan persze mindent, jelképes pénzekért.Ahonnan elhoztuk, már alig várták, hogy összerakhassák az új bútorokat...:) Nekünk pedig lett egy jó kis játszószobánk, ahol a zuhogó eső ellenére is lehet csúszdázni. (sajnos ez itt szempont, az időjárásról már írtam.)

No de ez a monstrum bármilyen hasznos, nem olyan szépséges (még!!!), hogy érdemes legyen mutogatni, ezért nem készült róla poszt. Most sem:)

Ellenben végre kialakítottam egy olvasó-mesesarkot, hímzőkeretekbe feszített vászonképekkel dekorálva.
Ez régi tervem volt már, gyűjtöttem a piacokon a hímzőkereteket, a szép hímzéseket, mintás vásznakat.
És most ez lett belőle!

A legjobb, hogy bármikor cserélhető a dekor, csak kicserélem az anyagokat a keretekben!
Most kicsit lányos lett, ami egy cseppet sem baj, mert eddig nem sok utalt rá, hogy a szobának egy kiscsajszi tulajdonosa is van:))) Ráadásul én olvasom a meséket, szóval tulajdonképpen az én sarkom!!! :P


ablak mellett, tető alatt
mesekönyvek ládaszám

hímzőkeret-képek:)


a puff pedig elnyel egy csomó játékot.

És persze gyűjtöm tovább a kereteket, mert a több az több! ;)
fotók: pinterest.com


4 megjegyzés:

  1. Jujj, de jók a hímzőkeret-képek!!! És az a rózsaszín párna... olvadok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony most nekem is kedvencem lett ez a sarok:)))

      Törlés
  2. Ezt most láttam, szuper és nagyon kíváncsi vagyok a monstrumra :)

    VálaszTörlés